Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



lördag 6 mars 2010

Jag har blivit förälskad.........

Förra veckan besökte jag Fidos på lunchen, och blev genast förälskad i 4 underbara Ragdoll katter. Ju mer jag lär mig om rasen, desto mer känner jag att detta är rätt art för mig och min familj. Tyvärr är de dyra att köpa, men jag fyller ju snart år, och kanske kan jag önska mig små bidrag till ett framtida köp.
Är den inte helt ljuvlig, så säg........

2 kommentarer:

  1. Klart du ska ha en sådan liten sötnos :)
    Vad tråkigt att du är sjuk..just nu..
    ät Esperitox..finns i hälsokost och på Apoteket ( nu låter jag som en reklamfilm )
    det är kanon..man blir frisk direkt !!
    eller ja.. efter någon dag.

    Ha en fin kväll
    Eva

    SvaraRadera
  2. Kan lova dig, rasen är ännu bättre i verkligheten än i teorin:) Fråga "experten" som har två gosiga ragdoll i lägenheten.

    Kram Sandra

    SvaraRadera