Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



lördag 13 mars 2010

Sol.......-rosor

Nu känns det verkligen som våren är på väg........på riktigt.
I morse vaknade jag av att fåglar kvittrade utanför sovrumsfönstret.
Nu skiner solen för fullt och det finns nästan inte ett moln på himlen. Vårkänslorna sätter fart, man får energi, och jag blir sugen på att baka en kaka, göra en god kanna te och ta en fika ute i det fria, sittandes mot en solvägg, och njuta av varje solstråle.

Även om säsongen för solrosor inte riktigt är kommen ännu så vill jag visa något gult och glatt..............det blev ännu en lampfot.
Önskar er alla en härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar