Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



onsdag 9 februari 2011

Sorg och krispiga tulpaner

För en vecka sedan gick min älskade mormor bort, och kvar blev en stor saknad och enorm sorg.
Du fattas mig!

Den här vackra tulpanbuketten har jag fått från mina härliga arbetskamrater.
Tack snälla ni för er omtanke!

3 kommentarer:

  1. Åh vad tråkigt!!! Tänker på dig fina vän! Tur du har så bra arbetskamrater! De är för härliga. Många kramar från Susanne

    SvaraRadera
  2. Åh, så tråkigt att höra Ulrica! Vad lika du och din mormor ser ut, på kortet där. Stor kram

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert kort på mormor men vad lika ni är. Är du hemma på söndag? Kram Maud

    SvaraRadera