Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



onsdag 23 februari 2011

Du fattas oss!

Igår var begravningen för min älskade mormor Elsa.
Jag hade beställt ett hjärta av ceriseröda rosor (som hon tyckte så mycket om), rosa nejlikor (samma som hon en gång i tiden hade i sin brudbukett) och murgröna. Det blev så himla vackert, och jag vet att mormor hade tyckt mycket om det.
Tack för hjälpen Annika, på Gräddelin


Till min älskade moppa (morfar) Per som gick bort för 12 år sedan, och som jag fortfarande saknar något enormt, gjorde jag ett hjärta till graven som klarar frosten och kylan som fortfarande hänger sig kvar i Värmland (och andra delar av Sverige också för den delen)

1 kommentar: