Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



fredag 18 februari 2011

Grattis på 104-års dagen!

Den sista tiden har det inte skapats speciellt mycket, men en beställning på ett grattiskort till auntie Micks 104-års dag kunde jag inte tacka nej till.
Blommor, pärlnål och fjäder
Plommonfärgad tyll, spets, band, brads och säkerhetsnål mini.
På pappret som är chalkat finns text från en Shakespeares sonett.
Tim Holtz - Sizzix on the edge die scrollwork, glitter lim - vintage photo och rubons siffror.

2 kommentarer:

  1. Så fint!

    Ha en riktigt fin helg
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiskt fint kort. Såg din blog på Countryscrap, jag ska också vara gästdt så småningom. :-)

    SvaraRadera