Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



söndag 14 februari 2010

Tillbaka till 2000-talet

Före jul lyckades jag tappa min iPhone inte 1 gång, inte 2 gånger utan helt osannolika 3 gånger! Den sista gånger slutade telefonens touch screen att fungera på den nedre raden, pga av de sprickor som blev i glaset. Jag har ALDRIG tidigare tappat en mobil, men den här rackaren ville inget hellre än i golvet. Sen dess har jag släpat runt på en gammal avlagd stenåldersklenod, men så igår...........................
.....................köpte jag en ny iPhone 3G S, najs som min lille son skulle säga :) Om någon vill köpa min gamla mobil, och kosta på den ett nytt glas, eller kan byta glas för en liten peng, så är ni välkomna att höra av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar