Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



söndag 16 januari 2011

Vårkänslor & Primula

I torsdags var det tjugonda Knut, och julen åkte ut.
Det var med ett tungt hjärta som granen (snyggaste vi någonsin haft) och adventsstjärnorna togs bort. Resten av allt tomtemys har gjort det de skulle för den här gången och kunde lätt packas ner för att ersättas med krispigt färgsprakande blommor. Nu är det bara för vårkänslorna att krypa fram. ;0)
Den söta krukan är köpt hos Gräddelin



1 kommentar:

  1. Fyllde också på med primulor i vårliga färger här i veckan, efter att julen stökats ut. Hur mycket jag än tycker om julen, så är det på nåt sätt skönt att pynta med nytt och fräscht och se fram emot stundande vår tycker jag! Fin pläden blev, vilket jättejobb!

    SvaraRadera