Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



onsdag 5 januari 2011

Några favoriter från det föregående året

Ibland känner man att man inte får något gjort, och inte heller har man varit speciellt aktiv. Men när jag skulle sätta mig och välja ut några av de saker jag har gjort under det gångna året, så visar det sig att jag faktiskt har hunnit med en hel del. Till och med så pass mycket så att det blev svårt att välja ut några favoriter. Men här kommer ändå ett litet smakprov på några av de saker jag har gjort sen jag startade min blogg.

Ett målat skrin av porslin

3 stycken akryltavlor
3 stycken scrapbook uppslag



3 stycken vintage kort


3 stycken julkort


3 stycken övriga kort

En altrad ask


En scrappad canvastavla

En virkad pläd

1 kommentar: