Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



fredag 11 juni 2010

Maskulina kort

2 skolavslutningskort till min dotters mentorer Magnus och Henrik.
Hon ville att jag skulle göra korten maskulina, och matcha klassens inköpta blommorna, och choklad som gick i gult och brunt. Tror jag lyckades hyfsat bra, jag fick i varje fall godkänt.

Mönstrat papper i gult, grönt och vitt. Dekorationer av gul tyll, limegrönt "håligt" band, grön knapp, och diverse blommor i bruna nyanser.



Mönstrat papper i gult, grönt, brunt och vitt. Dekorationer av gul tyll, limegrönt "håligt" band, bruna brads, och diverse blommor i bruna nyanser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar