Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



fredag 11 juni 2010

30 marsipanrosa rosor

För att fira barnens skolavslutning, och starten på ett långt härligt sommarlov, ville jag ge dem en sommrig start på dagen, genom att ställa dessa underbara rosor på frukostbordet.
Om en liten stund skall vi till kyrkan och lyssna på alla fina sommarvisor som barnen skall framföra. Därefter blir det en lunch ute på stan, jordgubbstårta hemma och små överraskningspaket till barnen. Denna rutin har vi gjort sen barnens första skolavslutning, och nu har det blivit en måste tradition.

Ha en underbar dag, och en fin helg, alla härliga bloggbesökare.
Ni glömmer väl inte bort att lämna en liten hälsning/kommentar när ni har varit inne på min sida. Det är så himla roligt att läsa vad ni tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar