Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



lördag 15 maj 2010

Per & Elsa

Bröllopsfotot på min moppa Per och mormor Elsa, har här blivit huvudmotivet till en ny 30x30cm tavla, som jag har gjort på beställning. Denna tavla skulle passa till de 2 mindre tavlorna som jag gjorde som julklappar, till min mamma och morbror. Här har jag dock lagt till färgerna vitt och rosa vilket var de färger Elsa hade i sin brudbukett.


Matchande tavlorna Storasyster och Lillebror

1 kommentar:

  1. Du gör verkligen superfina scrappar, tycker väldigt mycket om de här med svartvita gamla bilder. Jättemysiga! Hoppas det är bra med dig? Kram!

    SvaraRadera