Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



fredag 16 april 2010

Altrat i vitagestil !

På senaste Vänerscrapen deltog jag i 2 tävlingar, och på den sista för dagen lyckades jag ro hem 1:a priset på min altrade ask "Dreams" i vintagestil.

Jag har klätt burken med 2 olika nyanser av ljus cardstock. Runt locket har jag chalkat med creamy brown, chestnut roan och deep brown, därefter har jag fäst en naturvit spets över alltihop. Dekorationerna är bl a från Prima och Tim Holtz.



Här en bild på de priser som jag vann för mina 2 vinster, och som var sponsrade av butikerna Stellas och Creativica

Ett stort tack till Pysselakuten, för ert enorma engagemang, som vanligt lyckades ni få till en fantastiskt trevlig dag för alla oss 80 deltagare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar