Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



söndag 17 januari 2010

Slutet gott, allting gott!

Jaaa, då var även denna vecka snart slut, och så också 3 underbara serier som har gått på tv under vintern. Lark Rise To Candleford och Tess, var 2 nyheter som jag har följt med glädje, spänning, och njutning. Morden i Midsomer är däremot en kär gammal bekant, som bara är mysig att se. Så med sorg i ögonvrån säger jag farväl till dessa kvalitetstimmar framför dummburken , och säger välkommen till varmare och ljusare tider. Denna vinter har varit underbar med all denna vackra vita snö som har lyst upp i vintermörkret, alla levande ljus som har lyst, men åh vad jag längtar till våren nu.


Tess

Morden i Midsomer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar