Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



lördag 21 juli 2012

Elin 20 år

Det känns fullständigt osannolikt att det redan har gått 20 år sedan min förstfödda såg dagens ljus för allra första gången, tiden går verkligen fort när man har roligt. Hon är en fantastisk tjej med ett stort hjärta, huvudet på skaft, skinn på näsan och hon vet vad hon vill. Till hösten börjar hon förverkliga sina framtidsdrömmar då hon skall studera på journalistlinjen på Göteborgs universitet. Jag är så himla stolt över henne, och lycklig över att jag är hennes mamma.

Puss & kram mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar