Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



söndag 13 november 2011

Crazy catwoman

När det blev bestämt att vi (äntligen!) skulle skaffa en katt, sa min dotter till mig att jag inte fick bli någon crazy catwoman som springer runt och visar en massa bilder på vår katt och inte pratade om något annat........ och jodå nu är jag där. Justus har nu bott hos oss 1 vecka och han är redan lika självklar i vårt hem, som om han hade bott här alltid.

Här kommer några fler bilder på vårt lilla underverk.
Så näpen!

På spaning!

Busig!

Nyfiken!

Fundersam!

1 kommentar:

  1. Åhhhhhhhhhhhhhhhh!! Det var det sötaste ever!!!
    Man vill ju lixom bara....ha!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera