Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



lördag 19 mars 2011

Per & Elsa

Jag gillar att göra matchande dubbellayouter, och här kommer en i vintage stil.





Jag har klippt ut papper från en tag skrivit namnen med rub-on bokstäver från American Crafts och sen limmat fast dem på en metalldekoration, som jag har dekorerat med Tim Holtz ball shain. Bland blommorna har jag fäst pärlbrads från You DO.


Vackra metalldekorationer flera sorters olika blommor, och band


Metallblommorna har böjts till och fått en pärla i mitten.


Och även denna gång har jag använt mig av mina favoritblommor med fjädrar från Prima Guava Peony Brahms

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar