Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



onsdag 7 september 2011

Workshop med Ingvild Bolme

I lördags var jag på en workshop med Ingvild Bolme lärare och designer från Prima Marketing. Tillsammans med 49 andra scrapare från både Sverige och Norge, fick vi jobba med 2 layouter. Nedan ser ni mina 2 skapelser.





3 kommentarer:

  1. SÅ läckra Dina två layouter blev! Och va roligt att kunna se allt lite mer "ordentligt" nu så här efteråt.
    Man hade ju inte så mycket tid att gå runt och mingla och kika på andras pyssel denna dag...var och en hade ju fullt upp..Haha! Vilket tempo, säger jag som är en riktik "långsam-scrappare".
    Den andra hann jag inte alls med så den ligger här hemma och väntar på att bli färdig. Men just nu står allt uppochner här hemma pga renovering i pysselrummet, men det ska bli så kul att sätta sej sedan när det är klart och pysslaaaaaaa!!!
    Kram på dej..och vilken mysig blogg Du har!

    Jenni

    SvaraRadera
  2. Hej igen...
    Trillade in här igen på din sida i natt när jag inte kunde sova, och har nu suttit här och beundrat dina målningar både på porslin och i acryl....och jag är helt stum!

    Något av det vackraste jag sett...speciellt dina målade rosor...
    Ville bara säga det...

    Ha det bra!
    Jenni

    SvaraRadera
  3. Tack snälla!
    Kul att du gillar mina rosor :0)
    Att måla på porslin är igentligen min huvudsakliga hobby, men tyvärr hinner man ju inte med allt som man vill göra och det är väldigt tidskrävande. Så de senaste åren har det blivit mer på duk, lite virkat men mest kort och layouter.
    Tusen tack för dina snälla kommentarer, det är alltid roligt att få beröm :0)

    SvaraRadera