Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



fredag 2 november 2012

Bus eller Godis?????

Ett kort till Halloween
Nu var det väldigt länge sedan jag satte mig och pysslade, och jag kände mig rejält ringrostig, men det blev till slut ett kort och en påse.
Påsen får ni se i morgon ;)

En närbild på motivet med de utklädda barnen visar lite av krackeleringen.

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Och vilke fin blogg du har! Jag har försökt i omgångar att blogga själv men har svårt att hålla igång det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du har hittat till min blogg Katarina :)
      Har du någon aktiv blogg?
      Jag är så nyfiken på att se vad du gör för fint.

      Radera