Välkommen till min blogg:

om scrapbooking, handgjorda kort, virkning, stickning, akryltavlor, glas- och porslinsmålning, och annat som förgyller min tillvaro.

Lämna gärna en kommentar, när ni har besökt min sida.
Mycket nöje!

Ulrica



måndag 24 oktober 2011

Vintage i kvadrat

Det är ingen hemlighet att jag är hemskt förtjust i gamla vackra möbler och fina antika saker. Och den här söta lilla lådan som innehåller ett minialbum passar perfekt till min vintagestil.


Locket på lådan.




Här syns albumet när det ligger i sin förvaring.

I botten av lådan har jag stämplat en fjäril.


Ena sidan av albumet.....
......och den andra sidan.

1:a sidan bara bubblar över av all vintage.

Till albumet har jag valt att sätta in gamla svartvita babykort på Biarne och mig, är vi inte söta så säg.

2:a sidan


3:e sidan

4:e sidan
5:e sidan


6:e sidan


1:a sidan på "baksidan"


2:a sidan



3:e sidan


4:e sidan

Nu skall jag bara luska ut vad jag skall skriva i anteckningsrutorna, sen är mitt album färdigt.

1 kommentar:

  1. Götapetter vilket sött minialbum!
    Och va gulligt att ha Er som småttisar där...vilket minne!

    kram J

    SvaraRadera